Історія бренду MoltoBene
×
RU EN DE FR PL UA

Історія бренду MoltoBene

Японську косметичну компанію MoltoBene (Мольтобене) було засновано братами Фукуї далекого 1975 року. Назва бренду – це поєднання двох італійських слів «molto» (дуже) і «bene» (добре).

Спочатку продукція MoltoBene поставлялася лише в салони краси. У 70-ті роки особливою популярністю користувалася хімічна завивка, і багато компаній, прагнучи задовольнити попит, випускали засоби для догляду за волоссям та підтримання їх у здоровому стані після впливу хімічних складів. Так MoltoBene отримала максимально високий рівень довіри і зайняла лідерські позиції у цій галузі. Засоби миттєво здобули славу в Японії завдяки численним позитивним відгукам клієнтів.

Наприкінці 1980-х бренд вийшов на ринок споживчих товарів, використовуючи досвід та технології, накопичені за роки роботи з салонами краси. Провівши ретельний аналіз ринку та потреб клієнтів, компанії вдалося випустити воістину унікальні продукти, багато з яких користуються запаморочливим попитом до цього дня. Крім безпечних засобів для завивки та барвників, MoltoBene велику увагу стали приділяти засобам для догляду та відновлення волосся. Безпечні якісні засоби, унікальні інгредієнти та відсутність шкідливих агресивних компонентів стали візитною карткою бренду. Особливо такий підхід оцінили споживачі із проблемною та чутливою шкірою голови.

У 1996 році компанія MoltoBene стала одним з першовідкривачів концепції «спа для волосся» та випустила серію продуктів, призначених для підтримки здоров'я шкіри голови та краси волосся.

До початку 2000-х бренд MoltoBene вийшов на міжнародний ринок і повністю повторив успіх, який супроводжує його на Батьківщині.

У 2009 році була запущена у виробництво одна з найзнаменитіших лінійок бренду - MoltoBene Loretta. Всі засоби цієї серії повністю натуральні, містять органічні рослинні екстракти та олії, мають максимально позитивний ефект на волосся та шкіру голови. Однак особливу увагу тут приділено упаковці, унікальний дизайн якої розроблено відомим японським художником Морімото Хідеацу. Баночки шампунів та масок для волосся з наївними дитячими малюнками відразу стали хітами продажів у всьому світі.

Moltobene Deep Layer – система багатоступінчастого догляду за волоссям. Для підтримки ефекту від процедури, а також як соло засобу бренд випустив лінійку шампунів і масок під назвою Deep Layer. Крім незвичайного дизайну хочеться відзначити чудовий аромат у цих продуктів – тонкий аромат з нотками класичної лінійки парфумів Chanel.

Щороку бренд Moltobene розширює асортимент та випускає унікальні продукти для догляду за волоссям, кожен з яких стає абсолютним хітом.

Філософія компанії полягає у фразі «The beauty experience designing company", яку можна перевести як «Компанія зі створення косметичних вражень". І, мабуть, це справді так і є!

Відгуки

БАЖАЄТЕ ДІЗНАТИСЯ ПРО АКЦІЇ ТА ЗНИЖКИ

Підпишись та отримуй акційні пропозиції від Exc.boutique першим!